AK Opatija – Osvrt na ovogodišnju natjecateljsku sezonu

ak_opatija_fico

Aljoša je vožnju završio kao drugoplasirani sa samo 0,187 sekundi zaostatka za prvoplasiranim. Tim rezultatom zauzeo je 2. mjesto klase 1. Prvenstva Hrvatske na kraju sezone.

Opatija – Posljednjom utrkom sezone ”13.Nagradom Grada Zagreba 2015.“ završena je sezona Prvenstva Hrvatske u autoslalomu. Manifestacija je imala i humanitarni karakter, a održan je ”Autoshow za Ninu“ u cilju prikupljanja sredstava za liječenje male bebe Nine čiji su roditelji također ”autoslalomaši“. Odaziv je bio velik pa je tako na natjecanju nastupilo čak 79 vozača iz 20 klubova. Na natjecanju su nastupila i trojica vozača AK Opatija. Steeven Vuković osvojio je sedmo mjesto u klasi 5 te je bio drugoplasirani u konkurenciji juniora. Takav rezultat osigurao mu je drugo mjesto u konkurenciji juniora na kraju sezone sa samo dva boda zaostatka za prvoplasiranim. Na natjecanju su u klasi 1 – serijski automobili sudjelovali i Leo Rudan (6.mjesto u konkurenciji juniora i 4.u klasi jedan) te Aljoša Kinkela. Aljoša je vožnju završio kao drugoplasirani sa samo 0,187 sekundi zaostatka za prvoplasiranim. Tim rezultatom zauzeo je 2. mjesto klase 1. Prvenstva Hrvatske na kraju sezone. Auto Klub Opatija završio je sezonu na 9.mjestu u konkurenciji 23 kluba.

– Utrkama u Buzetu i Ilirskoj Bistrici završena je ovogodišnja sezona brdskih utrka. Na obje utrke je nastupio i Leo Černi u kategoriji povijesnih vozila. Nažalost, ni dvije pobjede nisu mogle nadoknaditi odustajanje u Čabru pa je tako Černi zauzeo 2. poziciju u svojoj klasi P1, ali i odlično 3. mjesto generalnog poretka brdskog prvenstva povijesnih vozila. Nažalost tim utrkama nije sudjelovao i Nino Andrejević (kvar na vozilu), ali isti nije mogao propustiti domaću utrku na Buzetskoj stazi na kojoj je nastupio sa svojim „fićekom“ sa kojim je do prošle godine nastupao na autoslalomu. Utrku je završio na odličnom 2.mjestu u klasi iza buzećana Patrika Vivode. Na utrkama u Zagrebu (Špansko) i 16.Nagradom Virovitice završena je sezona Prvenstva Hrvatske u kartingu. U najbrojnijoj klasi II – Minikart nastupio je i član AK Opatija Luka Raspor koji je nastupio na obje utrke.Na oba natjecanja (po dvije utrke) završio je utrke na četvrtom i petom mijestu te tako osigurao 5 mjesto ukupnog poretka svoje klase na kraju ove sezone. U poretku klubova AK Opatija dočekala je kraj godine na 10. mjestu među 15 klubova sudionika. Posljednjom utrkom sezone – ”6.Nagradom Riautosporta 2015.“ Završena je sezona Prvenstva Hrvatske u kronometar vožnjama. Između 37 vozača iz 13 klubova nastupila su i dva vozača AK Opatija. Steeven Vuković osvojio je peto mjesto u konkurenciji juniora dok je Sandi Andrejević u istoj bio trećeplasirani. To je omogućilo Sandiju da ovu sezonu završi na ukupnom 3.mjestu u konkurenciji juniora Prvenstva Hrvatske i 6 mjestu klase 4 u konkurenciji 25 vozača. Auto Klub Opatija završio je sezonu na 10.mjestu u konkurenciji 31 kluba, poručili su iz AK Opatija.

I. Mellor / PodUčkun.net

Ovo je arhivski članak. Stranice su u međuvremenu redizajnirane.

Kreni od početne stranice - Poduckun.net