Crtani film ‘Pinocchio 3000’ zadnji koji će biti prikazan @ Villa Antonio

Ove nedjelje Villa Antonio ugostit će posljednju kino matineju za djecu – crtani film ”Pinocchio 3000” bit će zadnji prikazan na platnu u tamošnjoj dvorani, i to točno u 12 sati.

Opatija – Budući da po prvi puta i u zimskom periodu Ljetna pozornica postaje epicentar događanja u organizaciji ustanove Festival Opatija, ovoga puta u suradnji s Turističkom zajednicom grada Opatije i Hrvatskim muzejem turizma, Pinocchio zaključuje kazališno-filmsku dječju sezonu. Zbog medijskog napisa koji se poziva na kritike naše publike o previsokoj cijeni ulaznica s obzirom na ambijent u kojem puštamo filmove, nažalost slijedeća projekcija morat će pričekati neka sretnija vremena. Cijene ulaznica nažalost nismo u mogućnosti spustiti jer bez obzira na prostor u kojemu se odvijaju projekcije, naša prikazivačka djelatnost podliježe tržišnim uvjetima, poručili su iz Festivala Opatija najavljujući crtani film ”Pinocchio 3000” koji će ove nedjelje, 25. studenog u 12 sati zatvoriti sezonu crtanih filmova i kazališnih predstava u organizaciji Festivala.

Dakle, ova nedjelja mogla bi biti posljednja prilika opatijskim mališanima da pogledaju crtić u ”kinu” u vlastitom gradu, a na repertoaru je projekcija klasika u futurističkom ruhu. Svi znaju drvenog lutka Pinocchija kojega je davno, davno izradio stari majstor Geppetto. Sada je Geppetto doktor znanosti i robotike, a kako nikako nije imao sina, iako je to silno želio, izradio je sebi savršenog robota kojega je nazvao Pinocchio. Kad je Pinocchio krenuo u školu, upoznao je drugu djecu, brata i sestru Zacka i Cyntiju, koji se bore za očuvanje prirode, i gradonačelnikovu kćer Marlene. Mnoga djeca, a među njima i Marlene, rugaju se Pinocchiju što misli da je dijete kao i oni, a u stvari je običan robot. Izazovi su za Pinocchija veliki, osobito je privlačno markiranje iz škole, iako mu je vila Cyberina rekla da će ga pretvoriti u pravog dječaka kad bude razlikovao dobro i zlo, jer je to jedina stvar koja mu se ne može ugraditi u program,već to mora naučiti sam.

Animirani film iz kanadsko – francusko-španjolske produkcije namjenjen je djeci uzrasta od 4 do 10 godina, a ulaznice po cijeni od 25 kn dostupne su na blagajni sat vremena prije projekcije.

Davor Žic / Liburnija.net

Ovo je arhivski članak. Stranice su u međuvremenu redizajnirane.