Koncert ‘Glazbeno putovanje Francuskom’ oduševio prepunu Villu Angiolinu @ Opatija

koncert_glazbeno_putovanje_francuskom_vila_angiolina_2015

Koncert pod naslovom ”Glazbeno putovanje Francuskom“ prvi je od njihova dva koncerta u sklopu Festivala Rendez-vous 2015. Opsežan program započeo je tumačenjem četiri preludija za klavir Claudea Debussya u izvedbi francuskog pijaniste Jeana Angliviela.

Opatija – Pred prepunom dvoranom Ville Angioline nedavno su se predstavili umjetnici iz Francuske i Hrvatske, Sylvie Špehar Vučić (sopran), Jelena Tihomirović (klavir), Jean Angliviel (klavir) i Metod Sironić (flauta).

Koncert pod naslovom ”Glazbeno putovanje Francuskom“ prvi je od njihova dva koncerta u sklopu Festivala Rendez-vous 2015. Opsežan program započeo je tumačenjem četiri preludija za klavir Claudea Debussya u izvedbi francuskog pijaniste Jeana Angliviela.

Profinjenost i otmjenost te ujedno i grandioznost izvedbe pogotovo u ”Potonuloj katedrali“ ispunila je dvoranu ”francuskim“ zvukom što je idealno pripremilo publiku na sljedeći glazbeni blok. Francuski suvremeni skladatelj, Stèphane Bortoli, koji je posebno za ovu priliku doputovao iz Pariza, dao je kratak opis svoje skladbe Paesaggi udibili, na stihove Vittoria Tamara koju su praizveli Sylvie Špehar Vučić i Metod Sironić. Meditativni ugođaj ove kompozicije u skladnom dijalogu soprana i flaute izmamio je veliki aplauz i odobravanje publike.

Zadnja kompozicija u prvom dijelu bila je suita za klavir četveroručno, Moja majka guska, Mauricea Ravela koju su precizno i suvereno izveli Jean Angliviel i Jelena Tihomirović. Umjetnici su zadivljujuće profinjeno vodili Ravelove prekrasne melodije od najvećeg piana do grandioznog završetka gdje je koncertni Grand Bechstein u njihovim rukama zasjao u cijelom svom sjaju.

Nakon pauze, Jelena Tihomirović i Metod Sironić predstavili su ciklus skladbi pod naslovom ‘Svirači flaute’ Alberta Roussela. Zahtjevan i spretan dijalog dvaju instrumenata zadivio je publiku i odlično ju pripremio na sljedeću kompoziciju Oliviera Messiaena ‘Crni kos’. Sironić je svojom flautom vjerno oponašao virtuozni ptičji pjev da bi zajedno sa svojom partnericom u codi skladbe savršeno zaključili ovo remek-djelo glazbe prošloga stoljeća.

Sylvie Špehar Vučić i Jean Angliviel zajedno su priveli ovu večer kraju izvevši skladbe francuske mélodie Roussela, Poulenca i Duparca. Špehar Vučić je svojim ljupkim glasom fino donosila razne ugođaje muzički vrlo zahtjevnih komada. Promjene glasa od ‘kabaretskog’ tona u Poulencu do prozračnog Duparca sopranistica je uz sigurnu pratnju pijaniste vodila s uvjerenjem, dok su na kraju zablistali u velikoj ariji Himere Oplakujte, oči moje iz Massenetove opere Le Cid.

Publika je dugotrajnim pljeskom bila nagrađena dodatkom, Saint Saënsovom skladbom ‘Nevidljiva flauta’ koju su zajednički izvela četvorica protagonista ove prekrasne glazbene večeri za pamćenje.

N. Cvjetović / PodUčkun.net

Ovo je arhivski članak. Stranice su u međuvremenu redizajnirane.

Kreni od početne stranice - Poduckun.net