ACI marina Opatija drugi dom dr. Novaku iz Austrije: Ovdje dolazim skoro svaki vikend preko 30 godina, savršena je u svakom pogledu

Autor: Marijana Šepić Bjelobaba 29.08.2022

dr. Mladen Novak i Ivica Škec

"Odavde imate mogućnost posjetiti vinogradare, uživati u seoskom turizmu, možete otići u Istru na golf. Sve su to uvjeti koji pružaju vrhunski odmor i užitak u gastro i enološkoj ponudi ove regije.“

Opatija - ACI marina Opatija smještena je u Ičićima, dovoljno blizu Opatiji sa svim sadržajima koje nudi, a opet na pristojnoj udaljenosti za uživanje u miru i sigurnosti marine, s velikom plažom u neposrednoj blizini. Upravo je smještaj, ali i oprema i sadržaji koje nudi, razlog da su brojni inozemni nautičari s godinama postali njeni vjerni gosti.

Jedan od najvjernijih svakako je dr. Mladen Novak, stomatolog rođen u Zagrebu, koji već godinama živi i radi u Austriji. 20 godina je bio primarius u privatnoj bolnici, danas ima svoju ordinaciju i živi u centru Beča, no redovito se vraća u Ičiće, u svoju ploveću kuću. Budući da stalni vez koristi od lipnja 1990. kada je marina otvorena, te je jedan od njenih prvih gostiju, ACI marinu Opatija već više od 30 godina smatra svojim drugim domom.

"Prednost ove marine je u tomu što je smještena nadomak Opatije, a posebno što se nalazi u blizini Rijeke, gdje imate bolnicu, a lako su dostupni i svi ostali sadržaji koje ovaj grad pruža. Od Beča do Ičića imamo samo 500 kilometara, ljudi iz Graza i Slovenije imaju još i manje.

Geostrateški položaj marine je idealan za goste koji dolaze iz Njemačke, Austrije, Mađarske, Slovenije, Italije. Izvrsno je povezana s europskom mrežom autocesta. Čitava je Hrvatska izvrsno cestovno povezana i vi možete brzo doći u Zagreb i opet se vratiti u Ičiće. Često odlazimo na izlete u Istru, a isto tako možete lako otići i na izlet u kontinentalni dio Hrvatske, primjerice u Gorski kotar i uživati u prekrasnoj prirodi i izvrsnoj domaćoj hrani. U marinu sam došao još vrlo mlad i čitavo se to vrijeme družim i opuštam sa svojim prijateljima, a mnoge od njih upravo sam tu i stekao. Zahvaljujući osoblju i upravi marine boravak ovdje je uvijek siguran, divan i krasan."

Dr. Novak također ističe kako područje Kvarnera i Istre ima bogatu ugostiteljsku ponudu, sigurno jednu od najboljih u Hrvatskoj i sve se to nalazi u blizini marine.

U ACI marina Opatija s radošću dočekuju svakog gosta, a najviše ih veseli kada se tu ugodno osjećaju.

„ACI marina Opatija važna je destinacija za opatijski kraj, ali i cijeli Kvarner. Njena najveća prednost je njen geostrateški položaj. Udaljena je tek nekoliko sati vožnje automobilom od naših emitivnih tržišta; Njemačke, Austrije, Italije itd. Upravo s jednog od tih tržišta dolazi nam i naš g. Novak kojeg nam je uvijek drago dočekati i susresti u marini“, naglasio je Josip Ostrogović, član Uprave ACI-ja.

Dr. Novak u Ičiće dolazi tijekom cijele godine, ponekad i svaki vikend, a sa svojom jahtom voli obilaziti Jadran.

„Naš je brod na stalnom vezu i ovo je naša kuća na moru, prvi red do mora. Oplovio sam više puta cijeli Jadran, od Venecije do Kotora, ali baza je uvijek u Ičićima. Brodova sam promijenio jedno dvadesetak, možda i više, i svaki je uvijek bio za metar veći. Sad imam motorni brod, motornu jahtu od 47 stopa - Ferretti 47, izgrađen 1987. Svi su moji brodovi vezani za ovu marinu, ona je bila i ostala naša baza. Odavde krećemo i vraćamo se natrag, to je isto kao da imate kuću sa stalnom adresom. Ovdje je klimatski odlično, ljudi su divni, hrana je izvrsna. Ovdje imam susjede, prijatelje i kolege koji na svoje ploveće kuće dolaze iz Graza ili Beča i , naravno, imamo prijatelje i iz lokalnog stanovništva. Ovdje svi dolazimo na jedno divno druženje", istaknuo je Mladen Novak.

Član Uprave ACI-ja, Josip Ostrogović

Mladenova supruga Goranka kaže da joj je more hrana za dušu jer je odrasla na Hvaru, a oplovila je čitavi Mediteran.

"More je oduvijek nešto što me opušta, što me oslobađa dnevnih stresova. Volim ići na ribe, volim barku, volim ljude s mora, volim sve što je vezano uz more i ne mogu zamisliti život bez mora. Najduža plovidba mi je bila od Španjolske do Zadra , i to na jedrilici. Ičići su nam drugi dom zato što je Mladen vezan za ovaj kraj. Ovdje je sve pitomo i uređeno, ovdje su ljudi jako gostoljubivi, lijepa je priroda i dobra je hrana, a sve to jedan korak udaljeno od Zagreba, a dva koraka od Beča. Ako se poželite okupati u našem lijepom Jadranu, sjednete u Beču u automobili i za četiri do pet sati ste u marini u Ičićima. Mi i naši ploveći susjedi smo jedna velika proširena obitelj. Kad dođemo u našu ploveću kućicu, pozdravimo susjede, odemo na čašicu razgovora, uvijek je to jedna dobra atmosfera, sve je relaksirano i opušteno i počinje veselje, počinje "dolce vita". Imamo ogromno povjerenje u ovu marinu i njeno osoblje, sve je uvijek sigurno i pod kontrolom. Nema nikakvih neugodnih iznenađenja, svi se trude i daju najviše od sebe da bi sve savršeno funkcioniralo", naglasila je Goranka Kowalsky.

Više sa portala poduckun.net ...